£££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££

ВИДАВНИЧИЙ ЦЕНТР
«ЛОГОС УКРАЇНА»


£££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££

Винаходи та інновації.
Винахідники України. ІІ том


У виданні будуть представлені винахідники, інноваційні центри, наукові та навчальні заклади, провідні підприємства, організації, фірми, корпорації, які застосовують новітні технології, є власниками ексклюзивних прав на технології, мають на меті розширити бізнес, впроваджуючи у виробництво винаходи, раціоналізаторські пропозиції тощо.
Книга «Винаходи та інновації. Винахідники України. ІІ том» сприятиме створенню позитивного іміджу підприємства, зростанню його привабливості для партнерів, інвесторів, акціонерів та клієнтів, налагодженню взаємовигідного співробітництва, розширенню ділових контактів, реалізації нових наукових ідей і технологічних розробок, дозволить підприємствам і компаніям підвищити їх конкурентноспроможність, залучити інвестиції, здобути стратегічні переваги на ринку.










Мета видання:

–   Представити видатних учених України.
–   Розповісти про розвиток науки.
–   Познайомити читачів із новими технологіями, інноваціями, перспективами застосування їх у різних сферах:
науці;
економіці;
медицині;
мистецтві;
телебаченні;
сільському господарстві;
екології;
туризмі тощо.

Завдання проекту: залучити інвестиції, допомогти українським виробникам вийти на світовий ринок, налагодити зв’язки між виробниками та науковцями.

Технічні характеристики видання:

формат — 60х90 1/8;
друк — офсетний 1 + 1;
наклад — 3000 примірників;
обсяг — 300–400 сторінок;
оправа — № 7Б (тверда + золоте тиснення + припресовка плівки);
кольорові вставки;
мова — українська;
вихід у світ — березень 2012 р.

Матеріали:

папір на блок — офсетний, 90 г/м2;
папір на оправу — крейдований, 115 г/м2;
папір на форзац — офсетний, 160 г/м2;
картон на оправу — 2,5 мм;
фольга поліграфічна, тиснення золотом.

Умови розміщення та подання інформації до іміджевого видання
Винаходи та інновації.
Винахідники України

Зміст інформації, що подається:

1. Повна назва, адреса, телефон, електронна пошта, сайт в Інтернет.
2. Трудовий шлях та досягнення керівника.
3. Провідні спеціалісти підприємства, компанії.
4. Основні напрямки діяльності, асортимент виготовленої продукції.
5. Найважливіші характеристики винаходів, продукції.
6. Нагороди, відзнаки, подяки та ін.
7. Перспективи розвитку.
8. Потреби в інвестиціях.
9. Ділові пропозиції.

Вимоги до форми подання інформації:

1. Інформація приймається на дискетах 3.5'', flash- та/або оптичних носіях.
2. Передається електронною поштою: logos_ua@ukr.net
3. Формат: CorelDRAW 12, Adobe Illustrator 8, TIFF, EPS.
4. При поданні інформації у форматах CorelDRAW і Adobe Illustrator усі шрифти необхідно конвертувати у криві, усі растрові зображення конвертувати у ВІТМАР.
5. При поданні формату TIFF 300 dpi.
6. При поданні інформації на електронному носії обов’язковим є надання друкованої версії.

Усі рекламодавці видавничого центру
мають додатковий пакет послуг та безкоштовно
розміщуються на сайті видавництва


[ проглянути онлайн-версію першого тому книги ]

[ проглянути зразки сторінок другого тому книги ]